Jagodowe szybkie ciasto ;)



Składniki (tortownica 24cm):
  • 3 jajka
  • 1/2 - 3/4 szklanki cukru (w oryginale 1 szklanka)
  • 1 szklanka oleju
  • 1/2 szklanki ciepłego mleka
  • 2.5 szklanki mąki
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • owoce - u mnie mrożone jagody



Przygotowanie:
  1. Piekarnik ustawiamy na 180 stopni i termoobieg.
  2. Jajka ucieramy z cukrem.
  3. Dodajemy mleko i olej. Miksujemy.
  4. Dodajemy mąkę i możemy mieszać łyżką, ja jednak jestem w stałym związku z mikserem hehe ;)) też wyszło ;))
  5. Pieczemy 40-50 minut - ja piekłam 65 minut, to chyba zależy od piekarnika. 180 stopni.




* * *

2 komentarze:

  1. Przepis zapisałam bo ciasto wygląda rewelacyjnie i smacznie :) Musze dorwać jakieś owocki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mój wirtualny przepiśnik. , Blogger