Ciasto kakaowe bez mleka i bez jajek.



Składniki:
  • 300g mąki
  • 200g cukru (dałam 100g cukru i 3 czubate łyżeczki stewii)
  • 140ml oleju
  • 220ml wody
  • 50g kakao
  • 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 płaska łyżeczka sody

Wykonanie:
  1. Ustawiamy piekarnik na 170 stopni, gdyż ciasto wkładamy do nagrzanego piekarnika.
  2. Wszystkie sypkie składniki dokładnie mieszamy.
  3. Dodajemy wodę i olej. Mieszamy do uzyskania gładkiej masy.
  4. Ciasto przekładamy do natłuszczonej i obsypanej bułką tartą keksówki.
  5. Pieczemy około 40-45 minut w 170 stopniach.



Przepis znalazłam na TYM blogu.


* * *

7 komentarzy:

  1. Wygląda super! Kto wie, może zrobię je w żłobku z maluchami. Staramy się tam piec bez używania jajek.

    OdpowiedzUsuń
  2. bym jadła i jadła i nie mogła przestać:D obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo apetycznie, chyba skuszę się na wypróbowanie przepisu z moją Córcia, będzie szczęsliwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto jest proste w wykonaniu, ja nawet nie używam miksera, także polecam właśnie do wspólnego wykonania ciasta z dzieckiem :)

      Usuń

Copyright © 2014 Mój wirtualny przepiśnik. , Blogger