Muffinki z jabłkami i cynamonem bez cukru.



Składniki (na ok 12 szt.):
  • 1/2 kostki margaryny
  • 1/4 szklanki stewii w proszku (lub 1/2 szklanki cukru)
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1 i 1/2 szklanki mąki
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 2 jaja
  • szczypta soli
  • jabłko 
  • cynamon

Przygotowanie:
  1. Piekarnik ustawiamy na 180-200 stopni.
  2. Margarynę rozpuszczamy i studzimy.
  3. Przesiewamy mąkę z proszkiem do pieczenia i dodajemy stewię (lub cukier).
  4. Jaja rozbijamy z mlekiem i szczyptą soli i stopniowo dodajemy do tego mąkę (z proszkiem i stewią) . Mieszamy.
  5. Na końcu dodajemy roztopioną margarynę i dokładnie mieszamy.
  6. Jabłko obieramy i kroimy w kostkę. Sypiemy cynamonem i mieszamy. Dodajemy do ciasta. Mieszamy ;)
  7. Formę na muffinki wykładamy papilotkami i napełniamy je do 2/3 wysokości. Pieczemy w 180-200 stopni około 20 minut.  





* * *

10 komentarzy:

  1. Oj to sa moje smaki a jak pomysle o zapachu jaki im towarzyszy podczas wypieku to autentycznie robie się glodna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę smakować obłędnie ^^ Uwielbiam muffunki w takiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja piekarnika nie mam buuuuu.... muszę koniecznie kupić brakuje mi takich wypieków....

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę wpaść na jedną lub dwie lub 10?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jabłka i cynamon... Coś co uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zrobię ale zamiast jabłko pokroić w kostkę to je zetrę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mój wirtualny przepiśnik. , Blogger